Retour goederen en garantie

Natuurlijk streeft de OVshop.nl naar een optimale service voor haar producten en verzending. Mocht het product niet aan uw wensen voldoen en wilt u, om welke reden dan ook, ruilen of retourneren dan kunt u dit, zoals vermeld in onze algemene leveringsvoorwaarden, doen binnen 14 dagen na ontvangst,  zonder opgaaf van reden. . U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Elektronische producten besteld voor uw OV-chipkaart zoals (kortings-)-abonnementen en/of reis-saldo kunnen alleen geannuleerd worden indien u uw bestelling nog niet hebt afgehaald. Het elektronische product is dus nog niet geladen op uw OV-chipkaart. Zie verder onze algemene leveringsvoorwaarden en/of onze specifieke productleveringsvoorwaarden.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Uw product van OVshop.nl is dus ongebruikt, schoon, compleet, onbeschadigd, in originele verpakking en voldoende gefrankeerd. Onder ‘’OVshop.nl’’ vallen tevens alle (bij)geleverde accessoires. Zie verder onze algemene leveringsvoorwaarden.

U dient uw retour vooraf schriftelijk aan OVshop.nl te melden. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen aan info@ovshop.nl met als onderwerp ‘Retour’. Na ontvangst van u mail bevestigen wij uw retour met een retour-nummer. De kosten voor het retour zenden van uw bestelling zijn voor rekening van consument.

Post adres:
OVshop.nl
T.a.v. Afdeling Retouren
Hollandse Kade 10
1391 JD Abcoude

De aanmelding en de ontvangst van uw retour zal binnen 2-3 werkdagen per e-mail bevestigd worden. Na ontvangst van uw retour zullen wij uw retour crediteren. Zie onze leveringsvoorwaarden. U kunt naast uw order formulier ook het herroepingsformulier printen en meesturen.

Het verbeteren van onze service is iets waar wij voortdurend aan werken. Mocht u ondanks onze inspanningen toch ontevreden zijn of een klacht hebben laat het ons dan zo snel mogelijk weten en neem contact met ons op. info@ovshop.nl.