Contact

Neem gerust contact met ons op als u vragen of suggesties heeft. Zie ook:

Meer info over ons en deze website »
Handige links »

Wilt u het saldo terugvragen van uw persoonlijke of anonieme OV-chipkaart? Dan vindt u via Serviceformulieren & Support het juiste formulier.

Wilt u gegevens wijzigen voor uw persoonlijke OV-chipkaart, of een vervangende persoonlijke OV-chipkaart aanvragen? Bel dan met: 0900-0980 (U belt dan met Translink, alleen gebruikelijke belkosten per gesprek).

Wilt u gegevens van uw OV-chipkaart inzien, wijzigen, reissaldo checken of uw reistransacties downloaden? Maak dan een account aan / log in op: Mijn OV-chipkaart.

Heeft u een vraag over uw abonnement (zoals EBS Waterland Dalvoordeel, Randstad-Noord Zone, of Altijd Korting) dat u bij ons heeft gekocht? Belt u dan met het (lokale) nummer dat u terugvindt op de pakbon of uw orderbevestigingsmail, of stuur ons een bericht. Wij helpen graag.

Heeft u een vraag over een ander product dat u bij ons heeft gekocht of over uw bestelling? Belt u dan eveneens met het (lokale) nummer dat u terugvindt op de pakbon of uw orderbevestigingsmail, of stuur ons een bericht. Wij helpen graag.

Stuur een e-mail

  • Het ordernummer, indien van toepassing vindt u op de pakbon of in de bevestigingsmail.